Skoda Fabia TSI
Skoda folosește motoare TSI de 1,0 litri pe hatchback-ul mic Fabia.

Pe măsură ce Grupul Volkswagen își sporește atenția asupra mașinilor electrice cu baterii, producătorul auto a încredințat mărcii Skoda responsabilitatea pentru dezvoltarea viitoare a motoarelor cu combustie internă din seria EA 211 ale grupului.

Motoarele vor echipa 50 de linii de modele din șapte mărci ale Grupului VW, inclusiv VW, Audi și Cupra.

Publicitate

În mod obișnuit, Skoda primește responsabilitatea grupului pentru tehnologiile auto mai vechi sau pentru cele axate pe piețele emergente, care sunt preocupate de costuri. De exemplu, marca este responsabilă de dezvoltarea frânelor cu tambur, precum și a platformei MQB A0 pentru automobile mici, destinată Indiei și Asiei de sud-est.

În prezent, Skoda supervizează dezvoltarea versiunilor MPI cu aspirație naturală din gama EA 211, dar acum va fi responsabilă și de versiunile TSI turbo.

Versiunile EA 211 TSI sunt disponibile în formate cu trei și patru cilindri și au dimensiuni cuprinse între 1,0 și 1,6 litri. Acestea sunt utilizate la modelele mild-hybrid, plug-in hybrid și non-electrificate și sunt montate pe majoritatea automobilelor Grupului VW vândute în Europa.

Skoda a declarat că dezvoltatorii săi vor continua să îmbunătățească și să adapteze motoarele la nevoile și reglementările a zeci de piețe globale.

„Scopul este de a dezvolta motoare și mai puternice și mai eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, cu emisii mai reduse, punând accentul pe fiabilitatea maximă”, a precizat marca.

Skoda a început producția motoarelor de 1,0 litri de tip MPI din seria EA 211 în 2012 la sediul său din Mlada Boleslav, în Republica Cehă. La scurt timp după aceea, marca a fost însărcinată cu dezvoltarea completă a unităților de propulsie MPI pentru VW Group.

Skoda a dezvoltat motorul 1.2 HTP cu trei cilindri EA 111, precursorul modelului EA 211, care a fost instalat pe 3,5 milioane de mașini ale Grupului VW în cei 15 ani de producție.

 

Publicitate
Articolul precedentConform ACEA, standardul de emisii Euro 7 va costa de multe ori mai mult decât previziunile UE
Articolul următorMercedes-Maybach ia exemplul bogăției invizibile de la Rolls-Royce

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here