Kia EV6 GT are 576 de cai putere. Chiar dacă această cifră a fost anunțată cu luni în urmă, ideea unui Kia cu atâta forță în spate este încă greu de înțeles. Din fericire, publicația auto franceză L’argus a găsit deja cel mai bun mod posibil de a ilustra ce înseamnă să pompezi atâția cai putere într-un crossover Kia electrificat. Da, cineva a dus deja Kia EV6 GT pe Nürburgring.
Așa cum v-ați putea aștepta de la o mașină cu un timp de 3,4 secunde de la 0 la 100 km/h, EV6 GT se descurcă de minune în iadul verde. Șoferul nostru iese din viraje cu precizie și chiar, ocazional, scoate mașina în lateral, exact genul de performanțe pe care le-ai spera de la un crossover cu un mod de drift. Cu ceva trafic în jur și câteva locuri în care să întinzi pe deplin picioarele mașinii, viteza maximă pe acest traseu se situează în jurul a 130 MPH. Kia susține că mașina este capabilă să atingă 161 MPH, dar este totuși o cifră destul de substanțială pentru orice crossover.
Acest lucru nu face ca imaginile de la bordul unui Kia, cu fiecare bucățică de interior Kia, să depășească M3-uri și chiar un SLS AMG pe Nordscheliefe. Acesta este un efect secundar ciudat al modului în care s-a dezvoltat piața EV, dar popularitatea performanțelor electrice a forțat mulți producători să injecteze putere serioasă în gamele lor. Poate că tendințele pieței îndepărtează transmisiile manuale și aspirația naturală de la mașinile de performanță din întreaga lume, dar tendințele pieței înseamnă, de asemenea, că Kia este dispusă să facă un crossover care poate face drifturi pe Nürburgring.
De la : Road and Track