BERLIN – Vânzările Mercedes-Benz în al doilea trimestru au crescut cu 6% față de anul trecut – un total de 515.700 de vehicule – pe fondul cererii de vehicule full-electric și de vârf de gamă, a anunțat producătorul auto într-un comunicat.
Vânzările au crescut în toate regiunile principale ale constructorului auto – Europa, Asia și America de Nord – cu livrări în Europa în creștere cu 5 procente și o cerere în Germania în creștere cu 23 de procente. În China, vânzările au crescut cu 12 procente, iar în Statele Unite, cu 6 procente.
În restul lumii, vânzările din al doilea trimestru au scăzut cu 12 procente, la 20.700 de vehicule.
Vehiculele electrice au continuat să fie principalul motor de creștere în acest trimestru, vânzările crescând cu 123 la sută, pentru a ajunge la 56.300 de unități.
Segmentul de top – care include modele precum AMG, Maybach și G-Class – a înregistrat, de asemenea, o creștere solidă de 12 procente în perioada respectivă.