Stake a fost fondată în 2017 și de atunci și-a construit o prezență puternică în lumea sportului, echipa Alfa, condusă de Sauber, anunțând că parteneriatul „care bate recorduri” va fi valabil pentru 2023 „și chiar mai departe”.
Fanii vor putea vedea rezultatele vizuale ale acestei asocieri atunci când Alfa Romeo va lansa în lume cea mai recentă mașină de Formula 1 la Zurich, pe 7 februarie.
„Îi urăm bun venit lui Stake ca nou partener co-titular al echipei, în ceea ce reprezintă începutul unei noi ere pentru amândoi”, a declarat Alessandro Alunni Bravi, directorul general al Sauber Group și noul reprezentant al echipei Alfa Romeo.
„Formula 1 a înregistrat o creștere uriașă a interesului în ultimii ani, iar sosirea unor mărci precum Stake este reprezentativă pentru expunerea masivă pe care o poate oferi sportul nostru.
New year, new dawn, new identity.
Say hello to Alfa Romeo F1 Team Stake – a fresh identity for the team ahead of the 2023 #F1 season thanks to a new title partnership with one of the world’s leading entertainment and lifestyle brands, @Stake.
Tap to discover more. ⬇️ #GetCloser
— Alfa Romeo F1 Team Stake (@alfaromeoorlen) January 27, 2023
„Suntem încântați să ne alăturăm unui astfel de portofoliu de branduri sportive și de divertisment și așteptăm cu nerăbdare programul de activare pe care Stake îl va dezvălui pentru fanii noștri.”
Între timp, fostul sponsor principal al Alfa Romeo, ORLEN – o rafinărie de petrol și un retailer de benzină din Polonia – a încheiat un nou acord cu AlphaTauri pentru a deveni „Partener principal” al echipei.
Marca ORLEN va apărea pe „mai multe locuri importante” ale AT04 – a cărui livrea va fi dezvăluită la New York pe 11 februarie.
Directorul echipei AlphaTauri, Franz Tost, a comentat: „ORLEN este una dintre cele mai importante companii de petrol și gaze din Europa Centrală, iar acest parteneriat le va permite să își sporească și mai mult gradul de conștientizare a mărcii, prin intermediul platformelor globale pe care le oferim ca echipă.
„Aștept cu nerăbdare să văd logo-ul lor prezent pe noua noastră mașină la lansarea de luna viitoare de la New York și, de asemenea, modul în care acest parteneriat va progresa în anii următori.”