După ce a câștigat campionatul piloților din 2021 alături de Max Verstappen, în 2022 olandezul (15 victorii în 22 de curse) și echipajul (17 victorii) s-au impus la ambele titluri mondiale, profitând la maximum de resetarea regulilor din F1.
Ca atare, intră în campania din 2023 ca o forță de învins, Ferrari urmând să ofere o provocare mai susținută de data aceasta, iar Mercedes încearcă să li se alăture în luptă.
Vineri, Red Bull a apărut pe rețelele de socializare cu mesajul „New kit, new car, New York”, confirmând o „lansare de sezon” în Big Apple pe 3 februarie.
Folosind unități de propulsie dezvoltate în cadrul propriei operațiuni interne Red Bull Powertrains, echipa va alinia o linie de piloți neschimbată în acest an, cu Verstappen angajat până în 2028 și cu colegul de echipă Sergio Perez semnat până la sfârșitul anului 2024, în timp ce Christian Horner continuă să fie directorul echipei.
Recent, reflectând asupra revenirii Red Bull la dubla victorie la titlu și la obținerea celei de-a cincea coroane a constructorilor, Horner a declarat „Am trecut prin acea durere [de a pierde]. [În] 2013, am terminat o serie foarte dominantă, iar [în 2014], odată cu schimbarea regulamentului, nu eram nicăieri și nu ne-am pierdut niciodată încrederea.
„Capul oamenilor a căzut, dar trebuie să rămâi concentrat pe o țintă. Mulți dintre oamenii pe care îi avem astăzi sunt încă alături de noi din acele vremuri, din 2013.
„Sunt mulți oameni noi care s-au alăturat echipei, de asemenea, și toată lumea și-a păstrat concentrarea asupra acelei provocări, asupra acelui obiectiv de a reveni pe o poziție câștigătoare.
„Să recuperezi titlul la constructori după opt ani foarte lungi este o mărturie a muncii noastre grele, a dedicării și a credinței pe care am depus-o.”
Va exista o noutate pentru sezonul următor, deoarece fostul pilot Daniel Ricciardo revine în rolul de al treilea pilot pentru a oferi suport pentru simulator și marketing alături de Verstappen și Perez.
Cu toate acestea, Red Bull se va confrunta cu teste în tunelul aerodinamic și cu restricții CFD pe parcursul anului, în urma sancțiunilor acordate de FIA pentru încălcarea limitei de costuri din 2021.