VW ID family 2022
În ciuda scăderii generale, cererea pentru vehiculele full-electrice ale VW a crescut cu 24% anul trecut.

BERLIN — Grupul Volkswagen a avertizat că lipsa continuă de cipuri înseamnă că anul 2023 va rămâne volatil și dificil, dar se așteaptă ca aprovizionarea să se îmbunătățească, în condițiile în care a raportat o scădere de 6,8% a vânzărilor mărcii, la 4,56 milioane de unități în 2022.

Carnetul de comenzi în Europa, unde războiul din Ucraina a provocat probleme extinse în lanțul de aprovizionare, a crescut cu 18% față de aceeași perioadă, la 640.000 de vehicule, iar producătorul auto lucrează pentru a livra mai repede în acest an, a precizat VW într-o declarație.

Publicitate

„Lucrăm intens pentru a reduce și mai mult timpii de livrare pentru clienți și pentru a elimina cât mai repede posibil portofoliul mare de comenzi”, a declarat directorul de vânzări Imelda Labbe.

Vânzările de vehicule full-electric au crescut cu 24% în acest an, la aproximativ 330.000 de unități, a precizat VW.

Vânzările în China, unde producătorul auto este mult în urma producătorilor interni de vehicule electrice, au crescut de peste două ori, ajungând la 143.100.

SUV-urile sunt segmentul de piață cu cea mai rapidă creștere, a spus VW, în creștere cu 4 procente și reprezentând 80 la sută din toate vânzările din SUA.

Publicitate
Articolul precedentIată de ce se defectează garniturile de chiulasă
Articolul următorVehiculele electrice constituie un element benefic, în timp ce vânzările Mercedes scad cu 1% în 2022

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here