Este bine sa ai optiuni cand vine vorba de masini, iar in aceasta parte cu Audi a fost foarte simplu sa iti alegi masina potrivita. Doresti ceva practic, dar in  acelasi timp futuristic? Iti recomandam orice audi A. Doresti ceva mai mare? Iti recomandam gama Q. Iar cand vine vorba de supersportivitate, iti recomandam gama RS.

Ultima masina lansata de audi in gama RS este RS5 Coupe. Audi A5 si S5 sunt si ele modele destul de noi, fiind facute modificari in 2016.

Publicitate

CE ESTE NOU?

Foarte multe au fost schimbate fata de versiunea anterioara, lansata in 2013. Dar cel mai important este ce se afla sub capota. Motorul V8 de 4.2 l a fost inlocuit in urmarirea unui consum mai redus si cuplu mai mare. Astfel ca noul RS5 se prezinta cu un motor V6 de 2.9l twin-turbo, dezvoltand o putere totala de 444 Cp si un cuplu de 443 Nm, cu valori atat de apropiate, oare de ce nu a redus Audi puterea ca sa fie egale?

Pentru ca in acest caz nu mai puteau sa concureze cu BMW M4 Competition Package’s de 444 cp. Care are mai putin decat Mercedes-Benz C63, 469 cp, si C63 S, 504 cp, dar cel mai rapid este RS5, atigand 0-100 km in doar 3,7 s, BMW M4 3,8 s iar Mercedes 4.0 s. De asemenea este si cel mai eficient ca si consum, avand un cosum de 15,7 l/100km in regim urban, 10,9 l / 100 km extraurban si 13,5l/100km combinat.

Noul Audi RS5 coupe 2018

Si parca nu a fost de ajuns scaderea timpului cu 0,8 s pana la 100 km/h. Noul motor scade greutatea masinii pe partea din fata cu aproape 30 kg. Puterea este transmisa cu ajutorul unei cutii de viteze in 8 trepte Tiptronic, care este in totalitate automata si cu convertizor de cuplu.

Transmisia puterii se face catre toate patru rotiile, sub emblema tipica Audi „Quttro”, folosita pe toate autovehiculele cu tractiune integrala, dar pe RS5 este una din cele mai bune transmisii. Cu un diferential central care trimite 60% din putere pe spate, dar care poate creste pana la 85% sau 70% la rotiile din fata. Aditional in pe partea din spate este un diferential mecanic activ care poate sa transmita toata puterea la roata stanga sau roata dreapta, ajutand foarte mult in viraje. Pe fata se afla ca deobicei un diferential electronic.

Suspensia optionala „Dynamic Ride Control” ii da posibilitatea soferului sa aleaga intre o suspensie rigida si una mai putin rigida, pentru mersul lejer pe autostrada sau pentru virajele scurte in parcari.

Publicitate
Articolul precedentBMW i Vision Dynamics. O nouă formă de plăcere electrizantă a condusului
Articolul următorNoul Mercedes-Benz S560 cabriolet

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here