BMW shooting brake concept front
Conceptul BMW Touring Coupe se bazează pe modelul Z4, dar adaugă o caroserie spate în stil shooting brake.

COMO, Italia – BMW a reînviat spiritul modelului original Z3 Coupe cu conceptul Touring Coupe și ia în considerare producția limitată a acestui shooting brake cu două locuri, care a fost inițial dezvoltat ca model unicat bazat pe Z4.

Conceptul, dezvăluit aici în ajunul expoziției de mașini clasice Concorso d’Eleganza Villa d’Este, este destinat bucuriei de a călători împreună, spune BMW.

Publicitate

Touring Coupe este pentru „două persoane și bagajele lor, care se bucură de călătoria de la Munchen la Como”, a declarat Adrian Van Hooydonk, șeful departamentului de design al BMW Group, reporterilor în marja prezentării conceptului, vineri.

Galerie foto BMW Concept Touring Coupe

Pornind de la ideile de design explorate pentru prima dată pe Z3 Coupe, lansat în 1998, la trei ani după roadsterul Z3, Touring Coupé păstrează stilul familiar al celui mai recent roadster Z4 în partea din față, dar are o linie a acoperișului lungă și un hayon în spate pentru a oferi un plus de utilitate în viața de zi cu zi.

Acesta se inspiră din modelul 328 Touring Coupe care a câștigat Mille Miglia din 1940, precum și din modelul Touring 2002 de la începutul anilor 1970, a declarat BMW. Interiorul este prevăzut cu piele de la compania italiană Poltrona Frau și bagaje personalizate de la Schedoni.

BMW Concept Touring Coupé full sid on 9
BMW spune că Touring Coupe a fost conceput ca un model unicat, dar directorii de design spun că ar putea avea o serie limitată de producție, invocând prețurile ridicate pentru Z3 Coupé-urile de ocazie.

Van Hooydonk a declarat că Z3 Coupe de ocazie se vinde acum la prețuri mult mai mari decât Z3 roadster, ceea ce arată că acest tip de caroserie are încă o piață potențială.

BMW shooting brake concept interior
Interiorul este prevăzut cu piele de la compania italiană Poltrona Frau și bagaje personalizate de la Schedoni.

În timp ce cuplul Touring nu are probabil o cerere potențială suficientă pentru a merita o serie completă de producție, Van Hooydonk a spus că ar putea vedea o serie limitată de nouă unități foarte personalizate. Dar directorul de design al mărcii BMW, Domagoj Dukec, a împins acul mai departe, spunând că firma ar putea lua în considerare construirea a până la 1.000 de unități pentru a beneficia în continuare de regulile simplificate de omologare aplicate modelelor de producție limitată.

Publicitate
Articolul precedentOpt țări din UE resping noile norme privind poluarea gazelor de eșapament ale autovehiculelor
Articolul următorConform ACEA, standardul de emisii Euro 7 va costa de multe ori mai mult decât previziunile UE

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here