Porsche Dakar

911 Dakar arată incredibil. În timp ce Porsche-ul în stil raliu este o tendință binecunoscută, un 992 ridicat din fabrică este, desigur, radical. Acum știm că mașinile clienților vor fi oferite în mai multe culori de curse pentru a se potrivi cu performanțele off-road ale mașinii, direct din fabrică.

Publicitate

Primul se numește „1971 Rallye”. Este inspirat de piloții polonezi Sobiesław Zasada și Marian Bień, care au concurat cu un 911 în 1971. Echipa a obținut locul al cincilea în raliul de 3100 de mile prin Kenya, ca parte a primului efort de fabrică al Porsche. Această vopsea costă 5260 de dolari. Este un design alb-negru, cu o grafică simplă, dar sinistră:

1971 Rallye

Există, de asemenea, o livrea care celebrează Raliul Safari din Africa de Est din 1974, unde campionul suedez de raliuri Björn Waldegård a obținut locul al doilea cu un 911 Carrera 2.7 RS. Setul de autocolante Rallye 1974 costă 5260 de dolari și arată astfel:

1974 Rallye

În cele din urmă, Porsche va oferi un set de autocolante Rallye 1978, care va fi probabil cea mai populară opțiune. Waldegård a condus un alt 911 într-un raliu prin Kenya în 1978. Raliul în sine nu a fost cel mai bun pentru Porsche – avariile serioase la 911 l-au întârziat pe Waldegård, care a terminat pe locul patru – dar livrea imita faimoasele livre Martini Racing ale mașinilor de curse Porsche. Având în vedere cât de populară este astăzi această livrea pentru construcțiile de 911, ne așteptăm ca acest pachet de decalcomanii „Rallye 1978” de 7510 dolari să fie o opțiune populară:

Rallye 1978

Prețurile sunt piperate. Dar, având în vedere că prețul de pornire este de 220.000 de dolari, clienții Dakar vor fi probabil fericiți să plătească mai mult. La urma urmei, o mașină de raliu în argintiu nu sună bine.

Publicitate

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.