Grupul Volkswagen și-a mărit obiectivul de vânzări de mașini electrice pentru Europa pentru marca sa principală VW de autoturisme.
Noul obiectiv al mărcii este ca cel puțin 80% din vânzările sale în Europa să fie reprezentate de modele complet electrice în 2030, a declarat Thomas Ulbrich, care conduce divizia New Mobility a mărcii VW.
În cadrul strategiei de electrificare Accelerate a VW, dezvăluită în 2021, obiectivul pentru 2030 era de 70%.
De interes: VW va accelera trecerea la vehiculele electrice
Ulbrich a declarat că marca VW are cel mai ambițios obiectiv dintre toate mărcile grupului VW, care include Audi, Skoda și Seat/Cupra.
Marca VW „a fost întotdeauna în fruntea acestor probleme în cadrul grupului și ne simțim obligați să ne stabilim obiective atât de înalte”, a declarat Ulbrich pentru publicația soră a Automotive News Europe, Automobilwoche.
Marca VW lansează modele noi și reîmprospătate sub sigla ID pentru automobilele complet electrice.
ID3, primul model ID care a fost lansat în 2019, tocmai a primit un face-lift, cu un design mai curat și actualizări software.
ID7, un sedan electric de mărimea Passat, este așteptat să fie prezentat pe 15 martie, după ce VW a arătat un prototip camuflat, aproape de producție, la CES din Las Vegas, în ianuarie.
VW va lansa o versiune complet electrică a SUV-ului Tiguan în 2025
Mașini electrice cu baterii entry-level cu prețuri sub 25.000 de euro, un hatchback și un crossover, denumite probabil ID1 și ID2.
GALERIE FOTO VW ID 3 Facelift
Marca mai are un drum lung de parcurs pentru a atinge obiectivul de 80%. Anul trecut, automobilele full-electrice au reprezentat puțin peste 10% din totalul vânzărilor de autoturisme VW.
Ulbrich a recunoscut că noul obiectiv este „extrem de ambițios”. El a spus: „Această cale arată angajamentul nostru față de strategia de electrificare.”
VW nu-și mărește țintele complete pentru vehiculele electrice pentru piețele din China și SUA, unde țintele sale pentru vehiculele electrice cu baterii rămân la 50 la sută.